Tips!

2011-02-24 @ 18:05:37
Ett litet tips tycker jag att ni ska få nu! Jag själv håller på att hungra ihjäl!
Men här kommer iallafall några tips:
LÄTTARE ATT SOMNA
  • Ha det mörkt i rummet och ca 18 grader, det ska vara svalt. Rummet ska också gärna vara tyst.
  • Tänk positiva tankar, något trevligt. Finns det något bra du har gjort under dagen? Träffat någon god vän eller vill träffa? En blomma, Han du vet vem, Något som skapar positiva tankar och som du kan tänka på en stund.
  • Lyssna på dina egna andetag
Jag skulle kunna sitta här hur länge som helst och rada upp olika sovtips. Men jag börjar med tre så att ni kan ta in allt också!
SovGott nu då!
Själv ska jag ha en underbar kväll och en sovmorgon till åtta eftersom jag har SPORTLOV!! :D

Kommentarer

Postat av: Tilda

Åh tack, vad glad jag blir! =)

2011-02-24 @ 18:07:37
URL: http://tildajaremo.blogg.se/

Postat av: Creemy- Fashion And Music

sv: Haha oj, jo alla är vi olika i guess:)!



Ha det gott!

2011-02-24 @ 20:12:00
URL: http://cremak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback