Februari 21

2011-02-21 @ 12:26:16
Jag VET!
Bilderna från vad jag köpte igår har jag inte lyckats lägga upp på bloggen.
Hittar inte kamerasladden... Måste ha lagt den någonstans!
Men jag hittar den förmodligen snart!
Dagens planer:
Slutade Skolan TIDIGT!
Göra Engelska Läxa, Läsa 50 sidor SO läxa, Laga Middag, Träna.
Jag Ska också såklart försöka hinna med att fixa en burlesque dans...
Som jag sedan kan lära ut till min kompis som bara ÄLSKAR den filmen.
Har ni sett den?
Om ni inte har det MÅSTE ni se den!

Kommentarer

Postat av: Natalie Skogman

sv: så håret blir alltså renare av vetemjöl? måste man tvätta bort det sen eller..?

2011-02-21 @ 15:00:41
URL: http://nattuchan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback